“سازه خبر” سه ساله شد | پایگاه سازه خبر
سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ | Tuesday, 21 May , 2024
شناسه خبر:31445    ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
“سازه خبر” سه ساله شد

” سازه خبر” نخستین و پربازدیدترین رسانه تخصصی صنعت راه و ساختمان شمالغرب کشور سه ساله شد.

” سازه خبر” نخستین و پربازدیدترین رسانه تخصصی صنعت راه و ساختمان شمالغرب کشور  دارای پروانه انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سه سال پیش همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و طی این مدت همواره تلاش کرد تا اخبار حوزه راه و ساختمان را در شمالغرب کشور در کمترین زمان ممکن به گوش مخاطبان خود برساند.

خلاقیت و نوآوری یکی از اصول اساسی ” سازه خبر” می باشد. به بطوریکه یه عنوان نخستین رسانه در شمالغرب کشور سرویس اینفوگراف با عنوان ” اینفو سازه ” را راه اندازی کرده تا بتواند اخبار را با روش های نوین به مخاطبان خود عرضه کند.

از سوی دیگر با راه اندازی سرویس نظر سنجی تلاش کرده است تا مخاطبان خود را به مشارکت بیشتر دعوت نماید و بگونه ای ماموریت و خط مشی خود را مطابق با نظر مخاطبانش تدوین و نهایتا اجرایی نماید.

پایگاه ” سازه خبر” به عنوان نخستین و پربازدیدترین رسانه تخصصی صنعت راه و ساختمان شمالغرب کشور که سال گذشته نیز به عنوان رسانه برتر در سومین جشنواره مهندسان برتر آذربایجان شرقی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت در ابتدای سال ۱۳۹۸ برای نخستین بار با نظر مخاطبان خود سه چهره برتر سال ۱۳۹۷ را در عرصه راه و ساختمان در استان آذربایجان شرقی را معرفی نمود که تندیس و لوح تقدیر منتخبان توسط حجه الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز طی مراسمی اهدا شد که این انتخاب برای دومین بار متوالی برای سال ۱۳۹۸ توسط مخطبان “سازه خبر” صورت خواهد گرفت.

پایگاه ” سازه خبر ” همچنین در سال جاری سرویس ” سازه پلاس” را نیز با تهیه گزارش های مردمی از مسائل و مشکلات شهری بصورت فیلم گزارش راه اندازی نمود که مورد استقبال مخاطبان خود قرار گرفت.

این رسانه تخصصی صنعت راه و ساختمان شمالغرب کشور در سال ۱۳۹۸ همچنان روند انجام گفتگوی های تخصصی خود با فعالان، کارشناسان و صاحب نظران این حوزه را ادامه داد  و در این سه سال بیش از ۵۰ مصاحبه اختصاصی را ترتیب داده و منتشر نموده است.

سرویس عکس و فیلم  پایگاه ” سازه خبر ” یکی از نقاط قوت این رسانه تخصصی می باشد که گزارش های تصویری با کیفیت  تهیه و منتشر نموده است که تولیدات این سرویس در میان مخاطبان این رسانه تخصصی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

” سازه خبر ” در سال ۱۳۹۸ همانند سه سال گذشته تلاش کرده است اخبار حوزه راه و ساختمان شمالغرب کشور را بدون هرگونه جانبداری و غرض ورزی منتشر نماید و وامدار هیچ جریان، طیف و گروهی نباشد.

پایگاه ” سازه خبر ” نخستین و پربازدیدترین رسانه تخصصی صنعت راه و ساختمان شمالغرب کشور از تمامی کسانی که در این مدت با این رسانه تخصصی همراهی و همکاری کرده قدردانی نموده و همچنین دست کسانی را که دغدغه آگاهی و روشنگری در حوزه راه و ساختمان دارند را برای همکاری و همفکری به گرمی می فشارد.

در پایان از کلیه مهندسان، اساتید دانشگاه، مدیران و متخصصان و علاقمندان حوزه راه و ساختمان که ما را در این راه پر فراز و نشیب یاری کردند صمیمانه قدردانی کرده و امیدواریم همچنان از پایگاه “سازه خبر(سازه پرس)”به عنوان نخستین و پرمخاطب ترین رسانه تخصصی صنعت راه و ساختمان شمالغرب کشور حمایت و پشتیبانی نمایند.

     ارسال به دیگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ می باشد.
کپی برداری و استفاده از منابع این پایگاه داده با ذکر منبع بلامانع می باشد.
پست الکترونیک: info@sazehpress.ir