مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی:* تحقق پروژه های ساخت مسکن نیازمند همکاری شهرداری ها است | پایگاه سازه خبر
شنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۳ | Saturday, 14 September , 2024
شناسه خبر:70887    ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی:
تحقق پروژه های ساخت مسکن نیازمند همکاری شهرداری ها است

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی گفت: تحقق پروژه های ساخت مسکن نیازمند همکاری دستگاه ها مخصوصا شهرداری ها است.

به گزارش سازه خبر، سید احمد موسوی در جلسه شورای مسکن شهرستان بناب گفت: نباید نگاه ما در حوزه ساخت مسکن معطوف به امروز باشد و باید تلاش کنیم نیازهای آیندگان را نیز برآورده سازیم.

موسوی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و تبریک هفته دولت به حاضرین جلسه، به تشریح چشم انداز و برنامه های اداره کل راه و شهرسازی استان در حوزه های مختلف پرداخت و از حاضرین خواست موانع و مشکلات موجود در حوزه پروژه های مسکن حمایتی را جهت پیگیری و رفع مشکلات مطرح نمایند.

وی در ادامه عنوان کرد: ما با تمام توان جهت تحقق اهداف و تعهدهای مسکن تلاش نموده و همراهی و همکاری همه دستگاه های مرتبط نیز در این راه لازم است و از فرماندار محترم شهرستان تقاضا داریم جهت رفع مشکلات و موانع سایر دستگاه های شهرستان جهت انجام وظیفه در حوزه مساکن حمایتی تلاش نمایند.

موسوی ضمن یادآور شدن اهمیت توسعه شهرها افزود: نباید نگاه ما در حوزه ساخت مسکن معطوف به امروز باشد و باید برای توسعه پایدار شهری و تامین نیازهای آیندگان نیز چشم انداز تعریف کنیم و این امر نیز قطعا نیازمند پای کار بودن دستگاه های مرتبط از جمله شهرداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در رابطه با تکمیل نواقص پروژه های مسکن مهر از جمله آسانسور و محوطه سازی گفت: از اولین روزهای حضورم در اداره کل تامین نواقصات پروژه های مسکن مهر از اولویت های کاری ام بوده و با تلاش همکاران محترم توانسته ایم اعتبار بخش عمده ای از این نواقص را تامین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تامین زیرساخت پروژه های حمایتی مسکن یکی از مهم ترین مسائل است و باید دستگاه های خدمات رسان با تلاش مضاعف جهت تامین زیرساخت، رفع نواقصات و احصاء موانع اقدام نمایند و در این مسیر آماده همراهی از طرف مجموعه راه و شهرسازی استان هستیم تا در اسرع وقت مشکلات رفع شود.

 

     ارسال به دیگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ می باشد.
کپی برداری و استفاده از منابع این پایگاه داده با ذکر منبع بلامانع می باشد.
پست الکترونیک: info@sazehpress.ir