امام جمعه تبریز:*مسئولی می خواهیم که دلسوز مردم باشد/ نظارت بر برخی ارگان‌های دولتی کم است | پایگاه سازه خبر
شنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۳ | Saturday, 14 September , 2024
شناسه خبر:70890    ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
امام جمعه تبریز:
مسئولی می خواهیم که دلسوز مردم باشد/ نظارت بر برخی ارگان‌های دولتی کم است

امام جمعه تبریز با اشاره بر اینکه همه انقلاب برای این بود تا دولت و ملت کنار هم قرار گیرند، گفت: ما به مسئولی نیاز داریم که دلسوز مردم بوده و تلاش او برای رفاه و توسعه‌ی جامعه باشد چرا که مردم تحمل هیچ بهانه‌ای برای کم کاری مسئولان را ندارند.

به گزارش سازه خبر، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در خطبه‌های این هفته‌ی‌ نماز جمعه تبریز اظهار کرد: دولت چهاردهم مستقر شده و وزاری رئیس جمهور رای اعتماد را از مجلس گرفتند، اکنون نوبت آن‌هاست تا تمام توان خود را برای کمک به مردم و رشد جامعه به میدان گذاشته و دِین خود از بابت رای مردم ادا کنند.

وی ادامه داد: بحث‌هایی چون اقلیت و اکثریت، مخالفان و موافقان معنایی ندارد این حرف‌ها را جمع کنید همه باید باهم برای این کشور تلاش کنیم و بنده از رییس جمهور می‌خواهم تا هیچ اعتنایی به این حرف‌ها نکند.

وی افزود: برخی جز نق زدن و ناامید کردن مردم کاری بلد نیستند، وزاری انتخاب شده بدون ذره‌ای توجه به این حرف‌ها شروع به کار کرده و از هرگونه بهانه تراشی برای خدمت به مردم خودداری کنند.

امام جمعه‌ی تبریز با بیان اینکه متاسفانه نظارت بر برخی ارگان‌های دولتی کم است، بیان کرد: ما همیشه از افرادی که برای این کشور تلاش می‌کنند تشکر کرده‌ایم چرا که کار کردن در این شرایط واقعا سخت اما متاسفانه نظارت کم است.

وی تاکید کرد: برای مثال خیلی از بانک‌ها وام‌هایی نظیر وام ازدواج و فرزندآوری که در راستای حمایت از جوانان بوده را پرداخت نمی‌کنند، چرا شهرداری با وجود تلاش‌های زیادی که دارد نظارت نمی‌کند که مردم برای استفاده از یک اتوبوس چندین ساعت منتظر نمانند.

وی اظهار کرد: در برخی ادرارت و پروژه‌ها نیز شئونات اسلامی مراعات نمی شود در برخی از پروژه‌ها خانم‌هایی به عنوان پیمانکار آورده می‌شود که پوشش آن‌ها هیچ مناسبتی با ارزش‌های اسلامی ندارد.

مطهری اصل گفت: ما گزارشاتی مبنی بر بی‌حجابی در برخی ادارات دریافت می‌کنیم که در شان یک کشور اسلامی نیست، مدیران نباید صرفا پشت میز بنشیند بلکه یکی از مهم‌ترین وظایف یک مدیر نظارت بر عملکرد زیرمجموعه‌های خود است.

وی‌ با اشاره به ۱۳ شهریور روز تعاون و مشارکت مردم، گفت: انقلاب ایران شاید تنها انقلابی هست که ۹۸ درصد از مردم آن را تایید کرده و تا امروز تا پای جان پای آرمان‌های این نظام ایستاده‌اند.

امام جمعه‌ تبریز افزود: همین مردم بودند که ۸ سال مقابل شرق و غرب ایستادگی کردند اما متاسفانه در بحث تعاون و مشارکت گاهی در حق مردم کم لطفی می‌شود مسئولین باید بدانند رسیدن این نظام تا اینجا را مدیون مردم این کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تقوا تنها راه رسیدن به آخرین مرحله‌ی خشنودی حضرت حق از بندگانش است، خواستاریم تا خدواند تمامی مومنان را از زمره‌ی محترمان قیامت قرار دهد.

     ارسال به دیگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ می باشد.
کپی برداری و استفاده از منابع این پایگاه داده با ذکر منبع بلامانع می باشد.
پست الکترونیک: info@sazehpress.ir