اختصاص 3900 تن قیر رایگان به محلات هدف بازآفرینی و بافت فرسوده آذربایجان شرقی | پایگاه سازه خبر
شنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۳ | Saturday, 14 September , 2024
شناسه خبر:70912    ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
اختصاص ۳۹۰۰ تن قیر رایگان به محلات هدف بازآفرینی و بافت فرسوده آذربایجان شرقی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از تخصیص ۳۹۰۰ تن قیر رایگان به محلات هدف بازآفرینی و بافت فرسوده استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش سازه خبر، سیداحمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی ضمن حضور در شهرستان ملکان، به همراه شهردار به بررسی عملیات اجرایی طرح های بازآفرینی شهری در محلات هدف و بافت فرسوده پرداخت.
وی در جریان این بازدید گفت: بازآفرینی شهری یکی از مهم ترین و اساسی ترین طرح های وزارت راه و شهرسازی است که با هدف ارتقاء کیفیت زندگی در شهرها اجرا می شود و دارای طرح های مختلفی از جمله بسته های تشویقی برای نوسازی بافت فرسوده، تخصیص قیر رایگان برای محلات هدف بازآفرینی شهری و … است.
موسوی با اشاره به اهمیت توجه ویژه به طرح های بازآفرینی شهری افزود: یکی از طرح های مهم بازآفرینی شهری تخصیص قیر رایگان به شهرداری ها جهت آسفالت معابر بافت فرسوده است و در راستای اقدام مشترک بین اداره کل راه ‌و شهرسازی و شهرداری‌ های استان، هرساله مقدار مشخصی قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف به شهرها اختصاص می‌یابد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: امسال خوشبختانه با پیگیری های انجام شده مقدار ۳۹۰۰ تن قیر رایگان جهت آسفالت معابر شهری بافت فرسوده و محلات هدف بازآفرینی به شهرداری های استان اختصاص داده ایم و در حال پیگیری هستیم تا ۶۰۰۰ تن دیگر نیز به این مقدار افزوده شود.
وی یادآور شد: با تخصیص میزان قیر اشاره شده برخی شهرستان ها توانسته اند بخش عمده ای از معابر شهری محلات هدف و بافت فرسوده خود را آسفالت نمایند و انشالله با تخصیص دوباره قیر رایگان، موارد باقیمانده نیز رفع شود.
     ارسال به دیگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ می باشد.
کپی برداری و استفاده از منابع این پایگاه داده با ذکر منبع بلامانع می باشد.
پست الکترونیک: info@sazehpress.ir