دادستان کل کشور:* مسکن اولویت مهم کشور است | پایگاه سازه خبر
شنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۳ | Saturday, 14 September , 2024
شناسه خبر:70924    ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
دادستان کل کشور:
مسکن اولویت مهم کشور است

دادستان کل کشور مسکن را اولویت مهم در کشور بیان کرد و گفت: تمامی کالاها و مصالح مورد نیاز مسکن در کشور تولید می شود.

به گزارش سازه خبر، حجت الاسلام محمد موحدی آزاد در آئین معارفه دادستان مرکز مازندران اظهار کرد: تولید کنندگان کارشناسان واقعی هستند، اطلاعات میدانی که تولید کننده به همراه کارشناسان و متخصصان در میدان تولید دارد جامع و کامل‌تر است.

وی افزود: کسانی که میدان فعالیت و تولید را ندیده‌اند اگر بخواهند بخشنامه صادر کنند و بخواهند لایحه قانونی بدهند و یا مقرراتی را وضع کنند سبب بروز مشکلات می‌شود که تاکنون نیز چنین مشکلاتی پیدا شده است.

دادستان کل کشور گفت: یکی از موارد و موضوعاتی که مقام معظم رهبری قبل از شکل گیری دولت فرموده‌اند این بود که طرح‌های فعلی دولت گذشته را پیگیری کند و مسکن از جمله طرح‌هایی است که توسط دولت‌های مختلف تلاش‌هایی در این حوزه شده است.

حجت الاسلام موحدی آزاد گفت: برخی از دولت‌ها که تنها طرح‌های قبلی در اجرا نکردن بلکه آن را قبول نیست نکرده‌اند قبول نکردند این در حالی که باید طرح‌های جایگزین ارائه شود.

دادستان کل کشور مسکن را مهم‌ترین مسئله در کشور بیان کرد و گفت: اگر دولت می‌خواهد امنیت روانی برای خانواده‌ها و یا حتی امنیت فیزیکی در جامعه ایجاد کند باید به حوزه مسکن توجه داشته باشد اگر بخواهیم دعوای مالک و مستأجر کاهش پیدا کند باید به حوزه مسکن توجه شود.

وی با اظهار اینکه تنها کالایی که تماماً در داخل کشور تولید می‌شود مسکن بوده و تمام مصالح مورد نیازم در کشور وجود دارد مسکن ناشی از آن است که همتی در این بخش وجود ندارد.

وی با عنوان اینکه بهترین کار این است که به نیروهای موجود در سازمان‌ها اعتماد کنیم، گفت: در حال حاضر در بعضی جاها نیرو داریم که قطعاً بخشی از آنان مورد نیاز نیست و مدیران که جابجا شدند به نیروهای موجود اعتماد نکردند و این مسئله معضل شده است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه نظام دارای بخش‌های مختلفی است که باید امنیت را در حوزه‌های گوناگون ایجاد کند، گفت: قوه قضائیه نیز باید به تمامی وظایف خود عمل کند و اکنون فهم مشترک در بین مدیران ایجاد شده و این باید در همه بخش‌ها وجود داشته باشد.

     ارسال به دیگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ می باشد.
کپی برداری و استفاده از منابع این پایگاه داده با ذکر منبع بلامانع می باشد.
پست الکترونیک: info@sazehpress.ir