گشایش نمایشگاه‌های تخصصی لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه در تبریز | پایگاه سازه خبر
شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ | Saturday, 7 September , 2024
شناسه خبر:70053    ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۱
گشایش نمایشگاه‌های تخصصی لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه در تبریز

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی لوازم خانگی و بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی حرارتی، برودتی و سیستم‌های تهویه در محل دایمی نمایشگاه های بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

به گزارش سازه خبر، این نمایشگاه چهار روزه از امروز تا پنجم مرداد ماه امسال در سالن های شهریار، پروین اعتصامی و امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز برای بازدید فعالان این صنایع و علاقه مندان برپا است.

در سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم خانگی، استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، سمنان، فارس، کردستان، قم و قزوین و نمایندگانی از کشورهای ترکیه، چین و کره جنوبی شرکت دارند.

در این نمایشگاه انواع لوازم خانگی، یخچال، فریزر، ماشین های لباسشویی و ظرفشویی، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، جاروبرقی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، فرش ماشینی، سیستم های صوتی و تصویری، تجهیزات آشپزخانه، سماور و تصفیه آب به نمایش گذاشته شده است.

در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی حرارتی، برودتی و سیستم های تهویه نیز استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، اردبیل، البرز و قزوین و نمایندگانی از کشورهای ترکیه، چین و ایتالیا شرکت کرده اند.

در این نمایشگاه انواع لوله و اتصالات پلی پروپیلن، رادیاتور آلومینیومی شوفاژ، مشعل های گازی و گازوئیل سوز، جا حوله ای، دستگاه های چیلر، فن کویل، هواساز، آبگرمکن گازی و دیواری، تاسیسات خانگی، دیگ های بخار، شیرآلات صنعتی، سیستم های تهویه مطبوع، کولر، برج های خنک کننده، انواع پمپ، لرزه گیرهای صنعتی و آتش نشانی به نمایش گذاشته شده اند.

این نمایشگاه ها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید فعالان صنایع لوازم خانگی و سیستم های حرارتی و برودتی و علاقه مندان به این صنایع در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز برپا هستند.

سالانه دهها نمایشگاه بین المللی و تخصصی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز با حدود ۵۱ هزار مترمربع فضای سرپوشیده برای متخصصان و علاقه مندان برگزار می شود.

     ارسال به دیگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ می باشد.
کپی برداری و استفاده از منابع این پایگاه داده با ذکر منبع بلامانع می باشد.
پست الکترونیک: info@sazehpress.ir